شرکت آذر عایق بند

شرکت آذر عایق بند

شرکت آذر عایق بند

شرکت آذر عایق بند

  • ۰
  • ۰

شرکت آذر عایق بند ارائه کننده انواع کف پوش های اپوکسی و پلی یورتان است.کف پوش های اپوکسی و پلی یورتان از انواع کف پوش های صنعتی هستند که البته کاربرد های فراوانی دارند و می توان در اکثر محیط ها و انواع کاربرد ها از آن ها استفاده کرد. برای کف پوشی انواع پارکینگ ها ، سالن ها ، و یا حتی آب بندی کردن محیط های مختلف مثل آب نما ها می توان استفاده کرد.



خاصیت هر کدام از این کف پوش ها متفاوت و کاربرد های آن ها برای محیط های مختلف متفاوت است . این کف پوش ها از ترکیب کردن مواد مختلف بدست می آید و با ترکیب نسبت های مختلف خاصیت های متفاوت ایجاد می شود.

شرکت آذر عایق بند ارائه کننده انواع این کف پوش ها در مدل ها و کاربرد های متفاوت و متنوع است.کف پوش های اپوکسی ساده ، سه بعدی ، انواع عایق ها و.....


شما مشتریان عزیز می توانید با مراجعه به وب سایت اصلی شرکت آذر عایق بند و یا ارتباط با ما از طریق قسمت تماس و شماره تلفن های دفتر با ما در ارتباط باشید و پاسخ تمام سوالات خود را در زمینه این کف پوش ها و یا سایر محصولات شرکت ، نحوه کار و.. دریافت کنید.

شرکت آذر عایق بند با بیش از 15 سال سابقه در زمینه انواع مصالح نوین ساختمانی و سبک سازی سازه ها در خدمت مشتریان عزیز می باشد.


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی