شرکت آذر عایق بند

شرکت آذر عایق بند

شرکت آذر عایق بند

شرکت آذر عایق بند

  • ۰
  • ۰
شرکت آذر عایق بند ارائه کننده انواع کف پوش های اپوکسی ، اپوکسی های طرح دار ، ساده و سه بعدی ، کف پوش های عایق ، عایق سفید ، عایق پشت بام ،  ، عایق های صوتی مخصوص اتاق های موزیک و اتاق های مستر و... با بیش از 15 سال سابقه در زمینه مصالح نوین ساختمانی است .
هدف اصلی این شرکت ارائه محصولات نوین برای سبک سازی هرچه بیشتر سازه ها است.
 امروزه مصالح نوین دیگر جایگزین مصالح قدیمی و کهنه و پر دردسر شده اند . مثلا امروزه عایق های پشت بام مثل ایزوگام های و قیر گونی های قدیمی جای خود را به عایق های پشت بام و عایق های سفید باید بدهند.
چرا که در عصر حاضر استفاده از این نوع محصولات دیگر نه از لحاظ کارایی و نه از لحاظ قیمت مقرون به صرفه نخواهد بود.
برای مثال زمانی که از ایزوگام استفاده می کنیم از ابتدای پروسه نصب تا مراحل بعدی مثل نگهداری و ترمیم مشکلات زیادی سرراه خواهد بود و برطرف کردن تمام این مشکلات هم همراه با هزینه است.
مثلا ایزوگام به خاطر مشکل همپوشانی همیشه بیشتر از متراژ تخمین زده شده مصرف می شود و هزینه اضافی دربردارد.همچنین ترمیم آن نیز بسیار مشکل تر است . در  حالی که مثلا عایق سفبد پشت بام اینگونه نیست و نه مشکل همپوشانی دارد و نه مشکل ترمیم.
یا مثلا دوام و مقاومت ایزوگام در دماهای پایین بسیار کم است و زود شکسته می شود در حالی که عایق های پلیمری از بین -50 درجه سانتی گراد تا +120 درجه سانتی گراد مقاومت دارند.
شرکت آذر عایق بند مفتخر به ارائه و اجرای تمام این نوع کف پش هوا و عایق هاست و شما مشتری عزیز می توانید جهت کسب هرچه بیشتر اطلاعات به وب سایت شرکت آذر عایق بند مراجعه و با ما در ارتباط باشید تا راهنمایی های لازم صورت گیرد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی